maandag 11 februari 2008

First post!!!

Jaaa mijn eerste post op mijn kersverse blog! Op vele verzoeken heb ik een eigen blog aangemaakt. Op deze blog zal ik mijn ervaringen in China met jullie delen. Voor diegene die dit lezen en geen idee waar ik het over heb: Ik ga op 21 februari naar China. Ja China, het land van de noodles & chopsticks, waar je als een lama op straat spuugt, boert omdat je het eten zo lekker vind of juist niet (ja jullie boeren toch altijd aan tafel omdat jullie het eten zo lekker vinden?) en natuurlijk waar je bij elke tent een lekker stukkie hond kan eten (Ja honden dat eten jullie toch..en katten?). Op 13 Juli 2008 kom ik weer met de vliegtuig terug naar Nederland waar mijn lieve vrienden mij warm zullen onthalen =) (Ja patries dat betekent dat jij mij moet komen ophalen en ja het is 's morgens vroeg om 7 uur, hoezo te vroeg? Komen zul je!) Voor de duidelijkheid, ik ga dus niet op vakantie maar voor mijn studie. Ja wat ik daar ga doen? Dat lees je natuurlijk op me blog.
Mijn bestemming is Guilin, hoe wat waar? Guilin. Ik zal het even laten zien.


Waar het pijltje naar wijst, daar ga ik dus heen. Ik heb het voor je makkelijk gemaakt want ik heb de rest weg gestreept..kan je je niet vergissen.

Hoe ziet Guilin dan eruit? Ja zo:

Hoewel ik op een kamertje zit op campus zal ik eerder tegen de muur aankijken, maar dan toch..

Wat kan je verwachten op mijn blog? Ik zal proberen veel foto's erop te zetten, want ik ben zelf dan ook zo, als ik op een blog ben en er zijn geen foto's dan vind ik er al geen flikker aan. Ja is toch zo, wie gaat er nou vrijwillige op een blog een lap tekst zitten lezen over wat die iemand op een bepaalde dag gegeten en uitgescheten heeft. Daarom zal ik veel foto's erop zetten om je het te laten zien! Schrijven is een ding maar zien is anders he! En ze zeggen: Een foto zegt meer dan duizend woorden. Nou dat is mooi want ik zal echt geen duizend woorden nodig hebben.

Voor diegene die mij willen bereiken, doe dat per mail of laat hier een berichtje achter. Natuurlijk kan je me bellen maar met het tijdsverschil en de hoge kosten is het niet aan te raden. En dus ook niet collect call of een keer over laten gaan als hint dat ik je terug moet bellen (ja jij ja, je weet wel wie ik bedoel ;) )

4 opmerkingen:

Jackson zei

FIRST!!! hahahaha :P

Jaa ik verwacht heel veel pics :D Keiveel he ;)

Je schrijft ook wel leuk, ik ben benieuwd ^^

Codaz zei

Mooi May, ik hoop een leuk reisverslag te zien hier !

Anoniem zei

Hey

you've got a good looking blog!
Hope your trip to china is also this good looking!

Have a nice and safetly trip girl!

(k) shan

Anoniem zei

Hoi May,

Guillin, dat is best een populair vakantie oord. Je zult je dus niet vervelen (bedoel natuurlijk hard studeren ;-P).
Heel veel succes daar en tot over 5 maandjes. xxx