woensdag 13 februari 2008

The preps..

Aarghhh! Gek word ik er van! Wat moet ik nu meenemen?? Het einde nadert (8 dagen om precies te zijn) en ik moet mijn koffers nu echt gaan inpakken. Mijn moeder: Vergeet je winterkleren niet en je zomerkleren! Vergeet je toiletspullen niet en vergeet dit niet dat niet.. Paps: neem gewoon een paar shirtjes mee, je gaat toch niet emigreren? (nou 5 maanden...) En eerlijk gezegd ik ben niet eens in het stadium: koffers inpakken. Ik zit nu vast in de fase: what the hell moet ik meenemen? Ik heb er een week over zitten nadenken. En eindelijk ben ik met een wegstreeplijstje bezig. Dat is toch al wat..vind ik..

My best friend, mijn koffer. 32 kilo of love

Maar nu komt het..ik moet keuzes maken. Dit is een dillemma, niet alleen voor mij maar voor elke vrouw die meer dan 1 week van huis moet (voor sommige twee dagen maar dat is helemaal niet erg! Als vrouw zijnde begrijp ik dat volkomen! Girlpower!) Als het op kleren aan komt rijzen er talloze vragen op: Welk shirtje neem ik mee? Welke niet? Zal ik 80% zomerkleren meenemen en 20% winterkleren of andersom? Wie ben ik om te bepalen dat het shirtje van de h&m niet goed genoeg is om mee te gaan? Natuurlijk is het dan weer mijn "week" van de maand (Yippie jee...). Op zich is dat niet erg maar het grote probleem is: Ik kan dan geen keuze maken. Alles lijkt is LEUK, alles MOET mee, alles heb ik NODIG.

Het wordt al helemaal moeilijk als het op schoenen aankomt. Welke neem je mee? Slippers? Hakken? Laarzen? Ballerina's? Welke kleur? Welk motief? Too hard for a girl too choose!

Wordt het zwart met ruitjes?

Of wordt het rood met ruitjes?

Als het ene probleem opgelost is komt het andere probleem. TASSEN! Nou, diegene die mij een beetje kennen weten dat ik veel tassen heb. En met veel bedoel ik HEEL VEEL. Ieder zijn ding toch, de ene verzamelt postzegels/bierviltjes/flessendoppen, ik verzamel tassen. Dus nou komt de the big question..welke neem ik mee??

Wordt het mijn kleine zwarte handtasje?

Of mijn handige grote roze tas?

Of mijn friis and companytasje?

Bij elke gelegenheid hoort een bepaalde outfit ( En nu niet rollen met je ogen als je een jongen bent, want het is wel zo! vraag maar aan je vriendin/vrouw/moeder/oma/nicht/buurmeisje/overbuurvrouw/tante). Bij elke outfit hoort nou eenmaal de juiste tas en de juiste schoenen . Kijk omdat ik in China ben en geen hond mij daar kent, betekent niet dat ik 5 maanden in een trainingsbroek kan rond huppelen (hoe aantrekkelijk het ook klinkt). Wat veel mensen niet weten is dat China best wel fashionable is. Ja je leest het goed..Chinezen weten echt wel iets van mode af hoor! Kijk maar op je label: MADE IN CHINA. Dus..

Maar goed, ik zal nu echt moeten opschieten want voordat ik het weet is het al donderdag. *Zucht..tijd gaat veelste snel.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Hey babe, leuke post, ik herken je er ook wel in (tassen, schoenen...) ;)

Enne "made in China" ghehe...you made a funny, babe! :P

Luv you!
Je vriendje...

Anoniem zei

Hee May;)
nu weet ik of je nog in NL bent of al in een heel ver land er vandaan!! Ben deze week naar de workshops Energieweken geweest met als thema Internationalisering! heb met n student gesproken over Aruba,ik ga deze week ff onderzoeken hoe/wat voor bedrijf en financiele plaatje.
Wat ik je echt wil laten weten is dat je een zeer interessante blog aan hebt gemaakt die ik dan ook in de gaten zal houden. Het is zeer aantrekkelijk om te lezen en hopelijk blijvend.Want het internet moet dan wel goed zijn in China.
Schrijf je ook een artikel voor target over je stage en gebeurtenissen?
Liefs Laura je medestudente communicatie

splinter zei

heejz May!!! je moet gewoon laarzen en een plastic zak meenemen. Dat is makkelijker dan schoenen en tassen kiezen:P
vergeet je ook geen browny ingredienten mee te nemen?

X Stephan

Anoniem zei

Mayyyybaby!
Heeel veel plezier, en goed leren daar he 8)
Trouwens waarom zoveel schoenen meenemen, doe zielig tegen je papa en koop daar 20 paar ;) liefst in maat 36/37... haha grapje!
Ik hou je blog in de gatenn en pas op je zelf!
Dikke kus Stees!

Anoniem zei

omg!!JAAAA TASSEN SPAREN :p XD whaha.. maarre.. jaa ik herken jouw probleem XD.. I FEEL YOU , GIRL!

x

Anoniem zei

oh jaa.. btw, I ben het, SHAN :p WHAHAHA XD ik vergeet altijd mn naam er onder te zetten.. how stupidoo!!