dinsdag 19 februari 2008

Nog 2 dagen..

Ja het is bijna zo ver! Nog twee dagen en ik zit in het vliegtuig richting China. Spannend hoor zou je denken. Dat dacht ik ook maar nu het er op aan komt ben ik ziek. Hartstikke ziek. Zondagochtend was al shit..maar ik dacht zal vast wel de zenuwen zijn (aangezien ik maandagochtend naar de tandarts moest). Maar na elk uur werd het gewoon erger! Uiteindelijk lag ik doodziek in bed..mijn wc was mijn beste vriend en mijn emmer was mijn rechterhand.



My best friend



Uiteindelijk toch naar de Huisartsenpost geweest. Nog met veel moeite binnen gekomen! Het scheelde maar weinig of ik moest als een dief binnen sluipen om een dokter te kunnen zien. Sjees..was ik eindelijk daar..was er NIEMAND.. geen hond! EN nog 61 euro afrekenen. Dat snap ik dan niet. Ik betaal toch ook elke maand verzekeringskosten..waar blijven mijn centjes dan? (er zal vast een goed onderbouwd verhaal zijn maar het klopt toch gewoon niet!!)

Maar goed, nu 2 dagen later ben ik enigszins hersteld. Voor diegene die zich nog steeds afvragen: Heb jij je koffers al ingepakt? Nee, nope, no. Nog niet tenminste want ik ben van plan om dat vandaag te doen. Enkele dagen geleden zag mijn kamer er zo uit:



The Battlefield

Ergens in die massa was er structuur people..ja ergens..

1 opmerking:

Jackson zei

En, heb je de battle al gewonnen? Best weinig kleren nog, ik dacht je neemt 5 koffers mee of zo :P